امیر قلعهنویی پس از تساوی یک - یک تیم ملی فوتبال ایران برابر مصر در سومین بازی گروه G جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: به کشورم، ملت ایران و تیمم افتخار میکنم. همه قطعاً از بازی لذت بردند، اما ظاهراً خدا با من سر ناسزگاری دارد! میتوانستیم برنده باشیم، چرا که شانسهای زیادی برای زدن گل داشتیم و با بدشانسی از دست دادیم. حریف با یک موقعیت گل میزد، اما ما ۱۰ موقعیت را نزدیم. گل مردودی ما هم به خاطر ۵ سانتیمتر اتفاق افتاد. اختلاف ۵ یا ۱۰ سانتیمتر فقط برای ما بود.
وی افزود: خیلی نمیتوانم صحبت کنم. متاسفانه مزد زحماتمان را در سه بازی گروهی نگرفتیم. برای مصر در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت میکنم، اما عدالت فوتبال با همه مشکلاتی که داشتیم، رعایت نشد. این عدالت نبود. شاید این موضوع هم آزمایشی برای من باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم تیم ملی در فاز هجومی تیم کاملی است. متاسفانه پنالتی از دست دادیم و باید منتظر بازیهای فردا باشیم تا شرایط صعودمان مشخص شود. از همه طرفداران تیم ملی چه داخل و چه خارج از استادیوم تشکر میکنم.
انتهای پیام/