بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: هنوز وظایفی برای مقابله با ایران، حزبالله و حماس وجود دارد که باید انجام شوند. از لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: ما به ارتش دستور دادهایم هر کاری که لازم است برای حفاظت از ساکنان شمال انجام دهد؛ ما به ایران اجازه نخواهیم داد که سلاح هستهای تولید کند. ما با برخی از دشمنان خود به صلح خواهیم رسید. فقط قویها زنده میمانند؛ جایی برای ضعیفها نیست.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود اظهار کرد:ما در بحبوحه یک جنگ منطقهای مداوم هستیم که اهمیت آن کمتر از جنگ استقلال نیست. ما قوانین بازی را در منطقه خود تغییر دادهایم، سد ترس را شکستهایم و قدرت مشت آهنین خود را نشان دادهایم.
نتانیاهو همچنین گفت: به ارتش دستور دادهام که آزادی عمل در لبنان را برای خنثی کردن هرگونه تهدیدی علیه آنها یا شهرهای ما در شمال دارد. ما از جنوب لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد و تا زمانی که لازم باشد در آنجا خواهیم ماند و از آنجا از شهرهای شمالی خود دفاع خواهیم کرد.
انتهای پیام/