جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: رژیم اشغالگر همچنان با استفاده از سیاست محاصره و گرسنگی و قتل کودکان و غیرنظامیان بیپناه به جنگ نسلکشی در باریکه غزه ادامه میدهد.
براساس این اطلاعیه رژیم صهیونیستی و حامی آن دولت آمریکا را مسئول وخیمشدن فاجعه انسانی در باریکه غزه میدانیم.
حماس تاکید کرد: نجات باریکه غزه تنها از طریق اقدامات و تدابیر عملی که به تجاوزگری و محاصره پایان دهند، امکانپذیر است تا مردم ما بتوانند از زندگی شرافتمندانه و آزادی در سرزمین خود برخوردار باشند.
انتهای پیام/