محمد بن عبدالرحمان آلثانی، وزیر خارجه قطر گفت: نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس امروز با وزیر خارجه آمریکا در مورد مسائل منطقهای بحث و گفتوگو کرد.
وی بیان کرد: ما در نشست وزیران بر اهمیت تقویت امنیت و ثبات در منطقه تأکید کردیم.
به گفته وزیر خارجه قطر، در این نشست بر اهمیت تشدید هماهنگی برای مقابله با چالشها و حمایت از راه حلهای دیپلماتیک تأکید شد.
در همین حال وزارت خارجه قطر طی بیانیهای اعلام کرد: نخستوزیر و وزیر امور خارجه در منامه در مورد تلاشها برای تقویت امنیت در منطقه گفتوگو کرد.
این بیانیه میگوید: وزیر امور خارجه بر حمایت کامل دولت قطر از مذاکرات بین آمریکا و ایران تأکید کرد.
انتهای پیام/