مسعود پزشکیان، رئیسجمهور، در جریان توقفی کوتاه در مشهد مقدس و پس از زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع)، با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتوگو کرد.
انتهای پیام/