همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، احمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی، با حضور در میز ارتباطات مردمی که در محل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند برپا شده بود، به صورت چهرهبهچهره با مراجعین دیدار و گفتوگو کرد.
در این برنامه که با هدف کاهش فاصله میان مسئولان قضایی و مردم و تسریع در رسیدگی به پروندهها برگزار شد، دادستان مرکز استان ضمن استماع دقیق اظهارات و مشکلات ۶۲ نفر از شهروندان، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات حقوقی آنان صادر کرد.
احمد قاسمی در حاشیه این دیدار مردمی با تأکید بر سیاستهای دستگاه قضا در زمینه خدمترسانی بیواسطه به مردم، اظهار کرد: در راستای تحقق عدالت و تکریم اربابرجوع، این میز خدمت با هدف دسترسی آسانتر مردم به مسئولان قضایی برپا شده است تا مسائل و دغدغههای مراجعین به صورت مستقیم بررسی و تصمیمات مقتضی برای حل آنها اتخاذ شود.
دادستان مرکز استان خراسان جنوبی در پایان افزود: صبر، سعه صدر و پاسخگویی شفاف به مردم از اولویتهای اصلی کارکنان دستگاه قضایی است و تمام تلاش ما بر این است که با شناسایی گلوگاههای اطاله دادرسی و رفع موانع موجود، خدمتی در خور شأن مردم استان ارائه دهیم.
انتهای پیام/