محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.
ترتیبات اداره تنگه هرمز در آینده محور اصلی گفتوگوهای مقامات تهران و مسقط بود.
انتهای پیام/