به مناسبت هفته قوه قضاییه، مراسم آزادی زندانیان نیازمند مالی با حضور رئیسکل دادگستری، دادستان مرکز استان، معاونان ادارهکل زندانها، معاونان دادگستری و جمعی از مدیران و رؤسای ستادی برگزار شد.
در این مراسم که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی برگزار شد، ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد و نیازمند مالی با کمک ستاد دیه و بهرهمندی از ارفاقات قانونی مراجع قضایی از زندان آزاد شدند و به کانون خانوادههای خود بازگشتند.
بر اساس آمار ارائه شده، در سال گذشته نیز ۱۵۲ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت خیرین و حمایتهای ستاد دیه از زندان آزاد شده بودند. همچنین در سه ماهه نخست سال جاری، ۳۴ زندانی دیگر با فراهم شدن زمینههای قانونی و کمکهای مردمی از زندان رهایی یافتهاند.
انتهای پیام/