جهانگیر، سخنگوی دستگاه قضا در جمع خبرنگاران گفت: بیش از هزار پرونده کثیرالشاکی بررسی و آسیبشناسی شده است.
رسیدگی به پروندههای کثیرالشاکی ۳۰ درصد افزایش یافته و ورودی پروندههای کثیرالشاکی کاهش یافته است.
در پروندههای کیفری رسیدگی ۲۱ درصدی افزایش یافته و ورود پروندهها کاهش یافته است.
۲۸ هزار و ۷۴۷ پرونده با بیش از ۱۰ نفر شاکی رسیدگی شده است.
کد خبر: ۴۹۰۴۳۶۸
تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۵:۲۹
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_1085881_400_300}