هادی حق شناس استاندار گیلان به همراه معاونین در آستانه هفته قوه قضاییه با مجید الهیان رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی دیدار کرد.
هادی حق شناس استاندار گیلان در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به مسئولان قضایی و کارکنان دادگستری استان، یاد شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی و شهدای جنگ رمضان را گرامی داشت.
وی با قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی، از تعامل و همکاری رئیس کل دادگستری گیلان و سایر مدیران قضایی در راستای پیشبرد اهداف کلان استان تقدیر و تشکر کرد.
مجید الهیان رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز با پاسداشت هفته قوه قضاییه و یاد وخاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش تصریح کرد: دستگاه قضایی استان جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی آمادگی دارد تا در کنار مجموعه دولت در استان در جهت کمک به مردم گام بردارد و تلاش کند.
وی با تاکید بر اینکه باید تمامی سازمانها و نهادها با تعامل، کار جمعی و کمک به یکدیگر از مشکلات مردم گره گشایی کند، افزود: مدیران دستگاههای اجرایی باید با هم افزایی و همفکری دغدغهای جزخدمت به مردم نداشته و در مسیری که قانون تعیین کرده است تلاش کنند تا شاهد بهبود و رشد وضعیت اقتصادی در گیلان باشیم.
انتهای پیام/