مسعود رهنما در گفتوگو با میزان، درباره کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی کاراته ایران در قاره کهن، اظهار داشت: لطف خدا شامل حال ما شد و امام حسین (ع) دستمان را گرفت تا توانستیم در قهرمانی آسیا نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم. ما در حالی توانستیم به سکوی نایب قهرمانی آسیا برگردیم که رقیبان تا دندان مسلح داشتیم و طبعاً از عملکرد بچهها راضی هستم. خدا دست ما را گرفت، چون در این شرایط خاص توانستیم تیم را کامل اعزام کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.
وی افزود: در دوران جنگ رمضان، تمام ورزش ایران شرایط سختی برای برگزاری اردوها داشتند و پس از آتش بس توانستیم تمرینات را برنامه ریزی کنیم. شما نگاه کنید که ما چقدر زمان برای آماده سازی داشتیم و با توجه به این موضوع چه نتایجی کسب کردیم. واقعاً از بچهها و کادرفنی ممنونم که توانستند نهایت تلاش خود را انجام دهند. ضمناً کاروان ما مزین به نام شهید کمیل مطیع دوست بود که روح آن شهید بزرگوار هم به ما کمک کرد.
ایران در کاراته آسیا خیلی سخت قهرمان میشود
رئیس فدراسیون کاراته گفت: همیشه میتوان نتایج بهتری کسب کرد. فقط تیمی میتواند ۱۰۰ درصد راضی باشد که تمام طلاها را درو کند که اصلاً چنین چیزی امکان پذیر نیست. اصولاً ایران در کاراته آسیا خیلی سخت قهرمان میشود و تنها یکبار در سال ۲۰۱۹ این مهم رخ داده و باید منطقی به داستان نگاه کنیم. کسب عنوان نایب قهرمانی اتفاق خوبی برای کاراته کشورمان است و خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان هم از عملکرد کاروان ما راضی بود.
وی درباره شرایط کادرفنی تیمهای ملی تصریح کرد: چون مسابقات تدارکاتی نداشتیم، رقابتهای قهرمانی آسیا سبب شد تا مربیان تیم ملی بتوانند ترکیب خود را برای بازیهای آسیایی ناگویا بشناسند. یک جلسه مهم با کادرفنی بانوان و مردان برگزار میکنیم. از عملکرد مربیان رضایت داریم و باید آماده حضور مقتدر در ناگویا شویم. ما در قهرمانی آسیا یک استراتژی پنهان هم داشتیم و تا حد زیادی به اهدافمان دست پیدا کردیم.
قدرت و توان کاراته ایران را در ناگویا به همه نشان میدهیم
رهنما درباره پیشبینیاش از نتایج کاراته در ناگویا اظهار داشت: کاراته ایران در بازیهای کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا سربلند بوده و حالا وقت آن رسیده با کسب بهترین نتیجه در بازیهای آسیایی، مسیر موفقیتهای خود را ادامه دهیم. قدرت و توان کاراته ایران را در ناگویا به همه نشان میدهیم و بی تردید دست کاروان ایران را در این بازیهای مهم میگیریم و انشاالله رکورد میزنیم.
رئیس فدراسیون کاراته درباره قرارداد مربیان تیم ملی خاطرنشان کرد: کادرفنی تا بازیهای آسیایی به کار خود ادامه میدهند. انشاالله مصدومان تیم بانوان هم تا آن زمان برمیگردند تا با نهایت توان در ناگویا حاضر شویم. ما باید در جهنم تمرین کنیم که در بازیهای آسیایی، بهشت را تجربه کنیم و عدالت را هم رعایت کنیم تا به اهدافمان برسیم. ما باید از گرایشات عاطفی، گرایشات سبکی و منطقهای دوری کنیم تا خدا هم به ما کمک کند.
انتهای پیام/