به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل قزاقستان با حساب ۴۵ بر ۳۳ شکست خورد و نتوانست راهی یک چهارم نهایی شود.
بدین ترتیب سابریستهای کشورمان ضمن از دست دادن شانس مدال برای کسب رتبه نهم تا شانزدهم تلاش میکنند.
شاگردان محمد رهبری در جدول بازندهها مقابل فیلیپین ۴۵ بر ۲۳ پیروز شدند و در دومین بازی هم با همین نتیجه از سد امارات گذشتند و در رده نهم جای گرفتند.
انتهای پیام/