روزنامهنگار بریتانیایی: آمریکاییها و اسرائیلیها در نخستین اقدامات جنگ نزدیک به ۲۰۰ دختر دانشآموز ایرانی را کشتند، این جنایت است
ایران تهدید محسوب میشود چون تحت کنترل آمریکا و اسرائیل نیست.
تمام ادعاهای غرب درباره حقوق بشر در قبال ایران، مزخرف و بیاساس است.
کد خبر: ۴۸۹۷۱۸۹
تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۸:۴۷
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_1047739_400_300}