عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران گفت: بعد از ایستگاه ورزشگاه آزادی در غرب پایتخت، فردا ایستگاه ورزشگاه تختی در شرق تهران به شبکه مترو متصل میشود.

وی افزود: ایستگاهی که ۲۵ سال پیش کلنگش زده شده بود با تلاشهای شبانهروزی همکارانم حتی در زمان جنگ، آماده افتتاح شد تا پرونده خطوط ۷ گانه متروی تهران به پایان برسد.

سخنگوی شهرداری تهران بیان کرد: در معماری این ایستگاه که بزرگترین ایستگاه جزیرهای کشور محسوب میشود از اِلمانهای خاص استادیوم تختی استفاده شده است.

انتهای پیام/