سیدعباس عراقچی و فیصل بن فرحان، وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان ظهر دوشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ بهصورت تلفنی رایزنی کردند.
طرفین در این تماس درباره آخرین تحولات مرتبط با روندهای جاری دیپلماتیک میان ایران و آمریکا با میانجیگری پاکستان گفتوگو کردند.
انتهای پیام/