سردار موسوی، فرماندهی نیروی هوافضا سپاه با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: موشکها و پهپادهای هوافضای سپاه بر اهداف آمریکایی در منطقه و کشتیهای دشمن متجاوز قفل شدهاند. در انتظار فرمان شلیک هستیم.
انتهای پیام/