اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در ایکس ضمن اشاره به فیلم معروف استنلی کوبریک با عنوان «دکتر استرینج لاو: چگونه یاد گرفتم بر نگرانی فائق آیم و عاشق بمب شوم»، نوشت:
تناقض بسیار رسواکنندهای است که از یکسو مدعی تلاش برای جلوگیری از بحران هستهای و تحقق صلح می شوند و از سوی دیگر راه حل را در «یک نور خیرهکننده بزرگ میبینند.
اما.... (بهتر است کلیپ کوتاهی از فیلم کمدی سیاه دکتر استرینج لاو: چگونه یاد گرفتم بر نگرانی فائق آیم و عاشق بمب شوم» را تماشا کنید).
انتهای پیام/