پزشکیان، رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سیاست مسلم جمهوری اسلامی ایران گسترش رابطه دوستانه با احترام متقابل و بر اساس منافع مشترک است.
وی افزود: سیاست استعمار و استثمار جایی در جهان آینده نخواهد داشت.
پزشکیان تاکید کرد: همانقدر که مدارا در فرهنگ مردم ما ریشه دارد، مبارزه با ظلم در تاریخ این سرزمین میدرخشد. این هویت برای اعتلای نام ایران تداوم خواهد یافت.
انتهای پیام/