۲ نفر از ملیپوشان ردههای سنی پایه یکی از رشتههای ورزشی دیروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب با تعدادی از مراجعان به اینمجموعه درگیری شدیدی داشتند.
این درگیری منجر به زد و خورد شدید شد و کار به جایی رسید که این ۳ ملیپوش حتی از طرف مقابل چاقو خوردند و آسیب نسبتاً شدیدی دیدند.
هنوز دلیل این درگیری مشخص نیست، اما این رفتارها به هر دلیلی که باشد در شأن ملیپوشان ردههای پایه یک فدراسیون المپیکی نیست.
باید منتظر ماند و دید واکنش مراجع مربوطه به این اتفاق تلخ و غیراخلاقی چه خواهد بود.
انتهای پیام/