سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه و محمد اسحاقدار، معاون نخستوزیر و وزیر خارجه پاکستان عصر امروز پنجشنبه بهصورت تلفنی گفتوگو کردند.
طرفین در این رایزنی، ضمن مرور آخرین تحولات و روندهای جاری در منطقه، بر اهمیت استمرار مسیر گفتوگو و دیپلماسی و نیز گسترش همکاریهای سازنده میان کشورهای منطقه در راستای صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه و جلوگیری از شکلگیری و تشدید تنشها تاکید کردند.
انتهای پیام/