سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه که برای دیدار و رایزنی با مقامات چینی در پکن به سر میبرد، ظهر امروز چهارشنبه با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان به صورت تلفنی گفتوگو کرد.
طرفین در این گفتوگو ضمن بررسی آخرین روند تحولات منطقهای بر تداوم مسیر دیپلماسی و همکاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از بروز و تشدید تنش تاکید کردند.
انتهای پیام/