وزارت خارجه قطر با انتشار بیانیهای گزارش داد: محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخستوزیر و وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تحولات مربوط به آتشبس بین تهران و واشنگتن را مورد بحث قرار داد.
این بیانیه میگوید: وزیر امور خارجه بر لزوم واکنش مثبت همه طرفها به تلاشهای میانجیگری برای دستیابی به یک توافق پایدار تأکید کرد.
انتهای پیام/