محبوب افراسیاب شب گذشته با حضور در موکب دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان جمهوری اسلامی شهر یاسوج، بهطور مستقیم به مسائل و درخواست قضایی ۴۵ نفر از مراجعان پاسخ داد.
وی در حاشیه این دیدار با تأکید بر اینکه خدمترسانی به مردم زمان و مکان نمیشناسد، از تمام همکاران قضایی در سراسر استان خواست خدمات خود را به مردم افزایش دهند.
افراسیاب گفت: مردم ولینعمتان مسئولان و انقلاب هستند و شایسته است به بهترین نحو به آنها خدمت کنیم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به «جنگ تحمیلی سوم» و حضور یکپارچه مردم در خیابانها اظهار داشت: حضور انقلابی مردم در خیابانها نه برای حفظ جان، بلکه برای حفظ وطن است تا نقشههای دشمنان را نقش بر آب کنند.
انتهای پیام/