بر اساس گزارش رسانههای آمریکایی، در پی وقوع آتشسوزیهای گسترده در ایالت جورجیا، دستور تخلیه ساکنان ۱۲ منطقه صادر شده است.
این آتشسوزیها تاکنون بیش از ۲۰ ساختمان و تأسیسات را ویران کرده است.
کد خبر: ۴۸۹۳۵۱۱
تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۴
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_1029217_400_300}