سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: آمریکاییها اشاره کردهاند به انتقال اورانیوم به آمریکا، اما این مسئله هیچگاه بهعنوان گزینه ایران در مذاکرات مطرح نبوده است.
کد خبر: ۴۸۹۳۱۳۶
تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۳
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_1027259_400_300}