سخنگوی وزارت خارجه گفت: آمریکا در کمتر از ۹ ماه ۲ بار در حین مذاکرات به دیپلماسی خیانت کرد و حقوق بینالملل را نقض کرد.
این اقدامات باعث شهادت تعداد زیادی از بزرگان و شهروندان ایرانی و آسیب به داراییهای کشور شد.
تیم مذاکراتی ایران باید هوشیارانه و با دقت کامل روندهای دیپلماتیک را دنبال کند، چرا که آمریکا همچنان بر مواضع غیرواقعبینانه خود اصرار دارد.
کد خبر: ۴۸۹۳۱۳۵
تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۱
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_1027250_400_300}