معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: دود غلیظی که هماکنون مشاهده میشود به خاطر سوختن مواد یونیلت است و به سبب دور بودن از شهر و نفتی بودن خطرناک نیست.
آتشنشانهای شهرهای اطراف برای کمک به اطفای حریق به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۴۸۹۳۰۰۵
تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۷:۰۰
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_1026584_400_300}