رئیسجمهور: دشمنان میگویند ایرانیها نباید از حقشان استفاده کنند، خب شما چهکارهاید؟
مسعود پزشکیان، رئیسجمهور گفت: هر انسانی آزاده باشد در مقابل این نامردیها سرخم نخواهد کرد.
ما جنگطلب نیستیم؛ صلحطلبیم و داریم از خودمان دفاع میکنیم.
اگر به هر انسانی حمله شود و او از خودش دفاع نکند، انسان مُرده است.
کد خبر: ۴۸۹۲۹۲۲
تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۴
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_1026126_400_300}