فرماندهی نیروی دریایی سپاه با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت:
نظم جدید بر تنگه هرمز حاکم شده:
_شناورهای غیرنظامی صرفا از مسیر تعیینشده ایران تردد میکنند
_تردد شناورهای نظامی از تنگه کماکان ممنوع است
_ترددها صرفا بااجازه نیروی دریایی سپاه است
_این تردد در راستای توافق دوره سکوت صحنه نبرد و بعد از اجرای آتشبس لبنان صورت میگیرد.

انتهای پیام/