با اعلام باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرینات خود را از ابتدای هفته جاری آغاز کردهاند.
بر این اساس سروش رفیعی و میلاد محمدی، ۲ بازیکن غایب در این تمرینات به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شدهاند تا پس از ادای توضیحات، با توجه به تعهدات قراردادی و طبق مقررات انضباطی، تصمیم مقتضی از سوی این کمیته اخذ شود.
انتهای پیام/