برای دومین بار در روزهای اخیر، یک پهپاد انتحاری اوربیتر ایکس متعلق به رژیم صهیونیستی در تور صیادان بوشهری گرفتار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اینگونه پهپادها به دلیل ساختار ویژه و وزن کم بعد از سقوط در آب شناور میمانند.
انتهای پیام/