سفیر اسپانیا در ایران در بدو ورود به کشورمان گفت: در راستای سیاستهای دولت اسپانیا، تقویت همکاریهای دوجانبه و صلح دائمی، بازدید از زیرساختهای منطقه و بررسی ظرفیتهای اقتصادی و سرمایهگذاری در دستور کار قرار دارد.
در این سفر، علاوه بر پیگیری مناسبات دیپلماتیک، پتانسیلهای حوزه گردشگری منطقه نیز مورد ارزیابی قرار میگیرد تا زمینههای همکاری مشترک در مراحل بعدی فراهم شود.
انتهای پیام/