محسن رضایی با انتشار مطلبی در ایکس نوشت: با تمام قوا در کنار مجاهدان حزبالله هستیم و دشمن صهیونیستی را تنبیه خواهیم کرد.
وی افزود: مسئولیت فروپاشی آتشبس با آمریکا است که یا نمیخواهد و یا نمیتواند سگ هار خود را قلاده ببندد.
وی ادامه داد: نقض آتشبس از سوی آمریکا نیز تحمل نخواهد شد.
انتهای پیام/