سازمان انرژی اتمی ایران طی پیامی در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: محکومیت حمله به تأسیسات هستهای صلحآمیز ایران و پایاندادن به بیعملی در برابر آن، حداقل انتظار از آژانس بینالمللی انرژی اتمی در چارچوب مسئولیتهای اساسنامهای آن است.
در ادامه این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران نیز صیانت از حقوق حاکمیتی هستهای خود و بررسی دلایل این بیعملی از سوی مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی را از مسیرهای حقوقی پیگیری میکند.
انتهای پیام/