بر اثر حمله دشمن آمریکایی - صهیونیستی به دانشگاه شهید بهشتی تهران یکی از ساختمانهای این دانشگاه، دچار خسارت شد.
خوشبختانه این حمله، هیچگونه تلفات جانی در پی نداشته است، اما دو کارمند این دانشگاه زخمی شدند.
انتهای پیام/