سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در گفتوگو با شبکه الجزیره با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ زمینهای برای مذاکرات وجود ندارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ اعتمادی ندارد که مذاکره با آمریکا به نتیجه برسد.
عراقچی همچنین با اشاره به بحث آتشبس اظهار داشت: ایران آتشبس را قبول نمیکند و در عین حال خواهان دریافت تضمینهایی است که اطمینان حاصل شود تجاوزهای گذشته تکرار نخواهد شد.
وزیر امور خارجه ایران در ادامه تصریح کرد: هیچکس نمیتواند برای ما ضربالاجل تعیین کند.
وی همچنین خطاب به طرفهای مقابل تأکید کرد: نمیتوانید با مردم ایران با زبان تهدید صحبت کنید.
انتهای پیام/