روزنامه والاستریت ژورنال به نقل از اداره امنیت سایبری رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت که از زمان آغاز جنگ، حدود ۵۰ دوربین نظارتی در اراضی اشغالی هدف نفوذ سایبری از سوی ایران قرار گرفتهاند.
براساس گزارش والاستریت ژورنال، هکرهای مرتبط با ایران از زمان آغاز جنگ، دستکم ۵۰ دوربین امنیتی را در اراضی اشغالی هک کرده و دادههای ۶۰ شرکت این رژیم را پاک کردهاند.
این روزنامه نوشت که احتمالا از هک دوربینها برای ارزیابی خسارتهای ناشی از حملات موشکی و ردیابی تحرکات نیروهای صهیونیست استفاده شده است.
بیشتر اهداف شرکتی، شرکتهای کوچک و متوسط بودند و برخی از دادهها برای همیشه نابود شدند.
براساس گزارش والاستریت ژورنال، فعالیت سایبری ایران همچنین در آمریکا و کشورهای خلیج فارس افزایش یافته است.
انتهای پیام/