محمدحسین مهدویان، کارگردان سینما با انتشار پیامی در فضای مجازی درباره مدافعان این روزهای وطن نوشت:
آری!
همهی ما در هر گوشهی این خاک
قدمی برای دفاع از ایران برمیداریم.
اما همهی گامهای ما یک طرف
یک ساعت زندگی بچههای پای لانچر یک طرف.
پهلوانهای ایران!
ننگ بر ما اگر در روز پیروزی محتوممان
لحظهای فراموشتان کنیم.

انتهای پیام/