علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تغییر نام خیابان علی دایی به نام دانشآموزان شهید میناب خبر داد.
نادعلی نوشت: تماسهای زیادی با بنده و همکارانم در کمیسیون نامگذاری معابر شورای شهر، همچنین با دیگر اعضا برای تغییرنام بلوار "علی دایی" در تهران به نامی دیگر گرفته شده؛ نام پیشنهادی آنها "دانشآموزان شهید میناب" است. مردم از سکوت برخی چهرهها در شرایط جنگ تحمیلی آمریکایی-صهیونی به شدت شاکیاند.
انتهای پیام/