درحالی که حملات تلافیجویانه ایران به منافع آمریکا در منطقه و اسرائیل منجر به وارد شدن خسارات و تلفات گسترده و کمبود شدید ذخایر پدافندی آنها شده است، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی اکس از هدف قرار دادن پهپادهای ارزانقیمت ایرانی توسط موشکهای آمریکایی که میتوانند بیش از صد برابر آن قیمت داشته باشند، خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۷۸۵۱
تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۰:۳۲
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_998938_400_300}