قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور اعلام کرد ساعاتی پیش یک فروند جنگنده اف ۱۵ متجاوز دشمن در آسمان سواحل جنوبی کشور و حوالی جزیره هرمز پس از رهگیری و با شلیک موشک، مورد هدف سامانه های زمین به هوای نیروی پدافند هوایی ارتش قرار گرفت.
بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش، بررسی برای کسب اطلاع از سرنوشت جنگنده آغاز شده و ادامه دارد.
کد خبر: ۴۸۸۷۷۲۲
تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۲:۴۸
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_998151_400_300}