پاسخ وزارت نفت به بازی روانی وزارت انرژی آمریکا/ ایران نفت خام مانده بر روی آب و مازاد جهت عرضه در بازارهای بینالمللی ندارد
سخنگوی وزارت نفت با انتشار پیامی در فضای مجازی تاکید کرد: ایران نفت خام مانده بر روی آب و مازاد جهت عرضه در بازارهای بینالمللی ندارد.
کد خبر: ۴۸۸۷۵۰۴
تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۲:۱۴
خبرگزاری میزان - سخنگوی وزارت نفت با انتشار پیامی در ایکس به بازی روانی وزارت انرژی آمریکا پاسخ داد و تاکید کرد: در حال حاضر اساسا ایران نفت خام مانده بر روی آب و مازاد جهت عرضه در سایر بازارهای بینالمللی ندارد و اظهارنظر وزیر خزانهداری آمریکا صرفا با هدف امیدواری دادن به خریداران و کنترل روانی بازار است.
انتهای پیام/