مسعود پزشکیان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: استانداران محترم؛ مدیریت میدانی و حفظ آرامش جامعه اولویت ماست. تأمین نیازهای اساسی و کمک به استانهای همجواری که مورد هجوم بیشتری هستند را جدی بگیرید. گزارشهای استانها را بهصورت منظم دریافت میکنم؛ مردم نباید کمبودی احساس کنند. از همه شما که پای کار مردم هستید، قدردانی میکنم.
انتهای پیام/