ابوالفضل جلالی درباره تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی به خاک کشورمان عنوان کرد: ابتدا به تمام خانوادههایی که عزیزان خود را از دست دادند تسلیت میگویم. سپس بابت درگذشت کودکان بی دفاع مدرسه میناب درشرایطی که در حال درس خواندن بودند، به ملت تسلیت میگویم و همین موضوع حال و روز ما را غمناکتر از همیشه کرده است. از این موضوع بسیار ناراحتیم.
مدافع ملیپوش استقلال درباره حمله وحشیانه دشمن به اماکن ورزشی افزود: متاسفم شاهد صحنههای اینچنینی در ورزشگاهی نظیر ۱۲ هزارنفری آزادی بودیم چون آنجا خاطرات زيادی از مسابقات کشتی و والیبال داشتیم. روزهای خوبی را برای تمام مردم ایران زمین آرزو می کنم.
انتهای پیام/