امیر سرتیپ اکرمینیا گفت: با از بین رفتن بخشی از تاسیسات راداری دشمن در مراکز حساس، ادامه عملیات راحتتر شده و دسترسی بهتری به نقاط مهم و حساس داریم.
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز موفق شدیم پایگاههای هوایی بالماخیم، عویدا و مقر شینبت در نزدیکی تلآویو را هدف قرار دهیم.
وی گفت: عملیاتها روزبهروز دقیقتر انجام میشود.
انتهای پیام/