شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزبالله لبنان درپی شهادت قائد امت، حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای (قدس سره) پیامی منتشر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
رهبر و راهنمای امت در حالی که مسیر جهاد و مقاومت علیه ظالمان و ستمگران را رهبری میکرد، به شهادت رسید.
ترور امام خامنهای و جمعی از فرماندهان اوج جنایت و لکه ننگی بر پیشانی تمام بشریت است.
ما در حزبالله و مقاومت اسلامی لبنان با عزم، ثبات و روحیه شهادتطلبی که خستگی و تردید نمیشناسد، به این مسیر ادامه خواهیم داد.
ما میدان مقاومت و مقابله با استبداد آمریکایی و تجاوز صهیونیستی در دفاع از سرزمین و کرامت خود را، صرفنظر از فداکاریها، رها نخواهیم کرد.
انتهای پیام/