به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، ویتال بورکلمانس سرمربی بلژیکی تیم فوتبال اردن پس از شکست شاگردانش در ضربات پنالتی مقابل ویتنام و ناکامی در صعود به مرحله یکچهارم نهایی جام ملتهای آسیا گفت: بازیکنانم در نیمه اول با یک گل پیروز شدند، اما در نیمه دوم با اضطراب به زمین رفتند و نمیدانم چرا چنین حالتی داشتند.
وی افزود: من به آنها هشدارهای لازم را دادم. ما شانس خود را از دست دادیم و حریف به گل تساوی در نیمه دوم دست یافت. در مجموع به نظرم ویتنام شایسته صعود بود.