رونمایی از تارنمای «آکادمی پارسیان» و «آساروان»

به گزارش روابط عمومی شرکت آموزش گردشگران بنیاد، در این مراسم، مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان، ضمن تجلیل از دانشجویان تلاشگر و اساتید متخصص، به ظرفیت‌های آموزشی صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: هتل‌های بین‌المللی پارسیان، بعنوان یکی از زیرمجموعه‌های این هلدینگ با برخورداری از زیرساخت‌های گسترده اقامتی، غذا و نوشیدنی، بستری مناسب برای انتقال تجربه، مهارت و دانش حرفه‌ای به نسل جوان فراهم کرده‌اند.

محمدحسین پورتقی، با بیان اینکه ارتباط مستقیم مرکز آموزش و محیط‌های واقعی صنعت، یکی از مزیت‌های مرکز علمی و کاربردی گردشگران بنیاد می‌باشد، تصریح کرد: می‌توان گفت هلدینگ پارسیان تنها مدرسه هتلداری واقعی کشور را در اختیار دارد و کیفیت آموزش این مرکز از بالاترین استانداری‌های آموزشی ایران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از دو تارنمای آموزشی و تخصصی این هلدینگ، افزود: «آکادمی پارسیان» به‌عنوان تارنمای آموزش‌های تخصصی در حوزه گردشگری، هتلداری، آشپزی و قنادی توانسته است محیطی پویا برای یادگیری، اجرای دوره‌های مجازی و تعامل میان استادان، هتل‌ها و دانشجویان ایجاد کند. این تارنما فرصتی فراهم می‌آورد تا علاقه‌مندان و فعالان صنعت، در کنار آموزش‌های علمی، مهارت‌های کاربردی را به‌صورت عملی و آنلاین کسب کنند.

مدیرعامل هلدینگ سیاحتی پارسیان همچنین در خصوص تارنمای «آساروان» خاطرنشان کرد: این تارنما به‌عنوان مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناسی تخصصی که با هدف ارتقای سلامت روان، مدیریت تنش‌های شغلی و رشد فردی فعالان صنعت ایجاد شده، قرار است در گام نخست برای دانشجویان، کارکنان و مهمانان گروه پارسیان به ارایه خدمت بپردازد تا دانشجویان بصورت تلفنی، برخط یا ررزو جهت مراجعه حضوری از خدمات روان شناسی و مشاوره بهره‌مند شوند.

در ادامه مراسم، رئیس مرکز علمی و کاربردی گردشگران بنیاد با تبریک پیشاپیش روز دانشجو و خیرمقدم به دانشجویان نو ورود این مرکز گفت: صنعت گردشگری و هتلداری، امروز یکی از محرک‌های اصلی اقتصاد و فرهنگ کشور است و آموزش‌های تخصصی، زیرساخت توسعه این صنعت به شمار می‌رود. 

حمید زادمهر، در ادامه افزود: مرکز علمی و کاربردی گردشگران بنیاد، بعنوان یکی ازبخش‌های اصلی شرکت آموزش گردشگران بنیاد با تمرکز بر تربیت نیرو‌های حرفه‌ای در حوزه‌های هتلداری، گردشگری، مدیریت و آشپزی و قنادی، به دنبال ارتقای سطح علمی و مهارتی دانشجویان و کارکنان این بخش است.

وی همچنین با تاکید بر آن که این مرکز بعنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزشی تخصصی صنعت گردشگری و هتلداری می‌باشد، اشاره کرد: بیش از ۱۵ هزار فارغ التحصیل این مرکز در مهم‌ترین هتل‌ها و رستوران‌های کشور در حال ایفای نقش و ارایه خدمت به گردشگران می‌باشند و درخشش فارغ التحصیلان این مرکز بعنوان مدیران ارشد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، نشان از کیفیت آموزش‌های این مجموعه می‌باشد.

در حاشیه این مراسم، مسابقه جذاب «سرآشپز» با محوریت هنر آشپزی و قنادی برگزار شد. داوری این رقابت توسط اساتید برجسته‌ی رشته‌های آشپزی و مهمان‌نوازی انجام شد و پس از ارزیابی شرکت‌کنندگان، به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایز ویژه اهدا شد.

انتهای پیام/