دادیاران دادستان دادسرای دیوانعالی کشور و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۳ به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند

پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، خدایی و اصغرنژاد دادیاران دادستان دادسرای دیوانعالی کشور و سوادکوهی سرپرست دادسرای ناحیه ۲۳ در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافتند و به بررسی پرونده‌های مراجعه کنندگان پرداختند و دستورات قضایی و حقوقی متناسب برای رفع مشکلات آنان را صادر کردند.

خدایی دادیار دادستان دادسرای دیوانعالی کشور در ملاقات مردمی که در اداره کل ارتباطات مردمی برگزار شد، به ۱۲ فقره درخواست مردمی بصورت حضوری رسیدگی و دستورات لازم را جهت رفع و پیگیری به مشکلاتشان را صادر کرد.

دادیاران دادستان دادسرای دیوانعالی کشور و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۳ به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند

در ادامه نیز اصغرنژاد دادیار دادسرای دیوانعالی کشور با حضور در محل اداره کل ارتباطات مردمی  با ۱۹ نفر از مراجعین بصورت چهره به چهره ملاقات و ضمن استماع اظهارات و دریافت لوایح متقاضیان، دستورات لازم را صادر کرد.

وی در خصوص روند برگزاری ملاقات‌های مردمی و راهکار‌های ارتقای خدمات و هرچه بهتر به مراجعان پیشنهاداتی ارائه کرد و گفت: چون اکثر مراجعه‌کنندگان از شهرستان و از مناطق مختلف و شاید از مسافت دور کشور تشریف می‌آورند بنظر مناسب است که وضعیت حضور بانوان ساماندهی شود.تعداد مراجعین بسیار زیاد است، شاید در این وقت محدود (۳الی۵ساعت) نتوان به نحو صحیح و کامل به موضوعات و مسائل آنان رسیدگی کرد، و باید حداکثر روزانه برای ۱۰ نفر از مراجعه‌کنندگان برای هر مسئول ملاقات کننده وقت رسیدگی تعیین شود.

دادیار دادسرای دیوانعالی کشور بیان کرد: پرونده‌های مربوط به کثیرالشاکی با حضور نمایندگان آنان بصورت جداگانه از پرونده‌های معمولی و اشخاص جهت رسیدگی روزانه تفکیک شود. نتیجه پرونده‌ها بخصوص پرونده‌های کثیرالشاکی بعد از صدور دستور مقام مسئول ملاقات کننده باید مشخص شود.

دادیاران دادستان دادسرای دیوانعالی کشور و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۳ به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند

سوادکوهی معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۳ در اداره کل ارتباطات مردمی با ۵ نفر از مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به درخواست‌ها پرونده‌های آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود: وجود مدارک و مستندات پرونده باعث می‌شود که مقام قضایی ملاقات کننده دستور مقتضی و شایسته صادر کند، توصیه می‌شود مراجعان به اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه باید احکام و دلایل اعتراضی خود را بصورت کامل ارائه دهند تا قدمی در حل مشکلاتشان برداشته شود.

انتهای پیام/