میانگین زمان پاسخگویی سازمان انتقال خون به درخواست‌های مردمی ۳ روز اعلام شد

به گزارش روابط عمومی، در سازمان انتقال خون کشور، اجرا و نظارت بر فرآیند پاسخگویی به درخواست‌های مردمی توسط «دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد» انجام می‌شود.

مریم قنبری مطلوب کارشناس اداره پاسخگویی به شکایات و مدیریت عملکرد ضمن اعلام این مطلب گفت: بر اساس گزارش‌های منتشر شده در سامانه مذکور میانگین زمان پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده مرتبط با سازمان انتقال خون ۳ روز و میزان رضایتمندی مردمی از نحوه پاسخگویی ۱۰۰ درصد اعلام شده است.

قنبری افزود: این سامانه با هدف اجرای «قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» برای تحقق شفافیت، پاسخگویی و دسترسی آسان شهروندان به اطلاعات عمومی دستگاه‌های اجرایی، در دسترس مردم قرار گرفته است و سازمان انتقال خون از سال ۱۳۸۹ به درگاه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانی www.iranfoia.ir پیوسته است.

سازمان انتقال خون ضمن قدردانی از همراهی هم میهنان گرامی اجرای این قانون را گامی موثر در جهت ارتقای شفافیت، اعتماد عمومی و بهبود ارتباط دو سویه با مردم می‌داند و بر تداوم این مسیر تاکید دارد.

انتهای پیام/